Tel: +36-30-337-5363
Dizon lakberendezés webáruház. Minden, amit otthon.
Telefonszámunk: +36-30-337-5363, +36-30-386-6780
Kategóriák
Dizon lakberendezés webáruház. Minden, amit otthon.
  • Kategóriák
    • Lakástextil
    • Szőnyeg
    • Konyhafelszerelés
    • Extra Akciós Termékek
    • Táska
    • Kerti bútor kerti szék
    • Műfű
    • Padlóburkolatok
    • Fürdőszoba
    • Bútorok
    • Háztartási eszközök
    • Lakás Dekoráció
  • Információk
    • Kapcsolat
    • Fizetési információk
    • Szállítási információk
    • Garancia
    • Telefonos rendelés
    • Rólunk
    • Melegburkolás
    • Tájékoztató a vásárlók jogairól
  • VIP Tagság
  • Blog
  1. Információk
  1. Információk
  2. Szállítási információk

Szállítási információk

Akár 1-9 napos szállítás világszerte! (Hétvégén - szombaton és vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon a szállítás szünetel. Ezeken a napokon leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.) 14 nap helyett, nálunk 90 napig visszaküldheted a terméket, ha valamiért mégsem tetszik.

Megosztás GLS csomag nyomkövetés UPS csomag nyomkövetés

A csomag nyomon követése

  • A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.
  • GLS esetén kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát! A csomagszállítás részleteiről a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni. Mi is őket hívjuk. GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig. GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700 GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660 Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) kattints ide és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb információt adni.

Szállítási módok és költségek

Az Európai Unión belül a GLS futárszolgálattal szállítunk házhoz vagy csomagpontra. Európán kívül pedig a UPS van a segítségünkre. Magyarországon a normál szállítási díj 0 Ft, kivéve néhány termék esetén (matrac, műfű, padlószőnyeg), aminek a díja a mennyiségtől függ.

1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz.

  • 1-5 napos szállítási idő
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes), eltekintve néhány terméktől (matrac, műfű, padlószőnyeg)
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
  • A futárnál tudsz fizetni bankkártyával és készpénzzel is, ha utánvéttel kérted a csomagodat.

2) Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az opciót választanod.

  • 1-5 napos szállítási idő
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat. A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
  • Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
  • A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza fog jönni hozzánk.

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

A DIZON-nál minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

4) GLS házhozszállítás Magyarországon kívül, Európai Unión belül

Ebben az esetben mindig az adott ország postaszolgálatának segítségével jut el Hozzád a rendelésed.

  • 2-9 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj: 1.000 Ft-tól 60.000 Ft-ig
  • A költség függ a csomag méretétől, súlyától és a célországtól is.
  • Magyarországon kívül, EU-n belül érvényes.
  • Emailben fogsz kapni értesítőt a futárszolgálattól.

5) UPS házhozszállítás Európai Unión kívül

Ha Európán kívüli címre kérnéd a csomagot, akkor a UPS fogja házhozszállítani.

  • 3-7 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj: 8.000 Ft-tól 200.000 Ft-ig
  • Az Európai Unión kívül eső területekre.
  • Email-ben kapsz értesítőt a részletekről.
  • A csomag vámkezelésben is részesülhet. Ebben az esetben további költségek merülhetnek fel, amit minden esetben a vásárlónak kell rendezni.
  • A vámkezelési díjakról az adott ország hatóságánál kell érdeklődni, nem tudunk ehhez kapcsolódó információval szolgálni.
  • A szállítási költség függ a csomag méretétől és súlyától is. Emiatt a szállítási költséget nem tudjuk pontosan előre meghatározni. Az esetleges többletdíjat átutalással vagy PayPal-on keresztül lehet rendezni.

6) Matrac, műfű, padlószőnyeg, padlóburkolat szállítás

Ezeknél a termékeknél saját futárszolgálatunk segít a kiszállításban.

  • 3-7 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj 15.000 forintig: 1.690 Ft
  • Szállítási díj 15.000-től 150.000 forintig: 12.990 Ft
  • 150.000 Ft feletti rendelés értéknél a szállítási díj itt is ingyenes.
  • Csak Magyarországon belülre érvényes. Ilyen termékeket csak Magyarországon tudsz rendelni.

Át lehet venni személyesen a rendelést?

Nem tudod személyesen átvenni a rendelést.

Hova szállítunk?

A DIZON-nál a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova kérheted a rendelésed.

Mennyi ideig tart a szállítás?

  • Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
  • Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
  • Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap

Ünnepnapok és munkaszüneti napok

Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés, hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.

Miért késik a csomagom?

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Kapok értesítést a futárszolgálattól?

FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda kapod az értesítőket!

  • Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk vannak.
  • SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a futárral is egyeztethetsz.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Kell fizetni vámköltséget?

  • Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
  • Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési költségek.
  • A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
  • Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
  • A vámköltségekről a DIZON-nál nem tudunk tájékoztatást adni.
  • Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási törvényeire
Kategóriák

Ágyneműhuzat

Ágytakaró

Pléd

Paplan-Párna

Szőnyeg

Műfű

Karnis

Függöny

Konyhafelszerelés

Lámpák

Vásárlói fiók

Belépés

Regisztráció

Profilom

Kosár

Kedvenceim

Információk

Szállítási információk

Fizetési információk

Kapcsolat

Garancia

Melegburkolási munkák

Blog

Általános szerződési feltételek

Adatkezelési tájékoztató

    • facebook

    • instagram

    • pinterest

Kapcsolat

Bemutatóterem: Rózsadomb Center, 1025 Budapest, Törökvész u. 87-91. II. szint: Dizon Prémium

Telefonszámunk: +36-30-337-5363

Email címünk: info@dizon.hu

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Lakástextil
  • Szőnyeg
  • Konyhafelszerelés
  • Extra Akciós Termékek
  • Táska
  • Kerti bútor kerti szék
  • Műfű
  • Padlóburkolatok
  • Fürdőszoba
  • Bútorok
  • Háztartási eszközök
  • Lakás Dekoráció
  • Információk
    Információk
    • Kapcsolat
    • Fizetési információk
    • Szállítási információk
    • Garancia
    • Telefonos rendelés
    • Rólunk
    • Melegburkolás
    • Tájékoztató a vásárlók jogairól
  • VIP Tagság
  • Blog
Pénznem váltás
Belépés
Regisztrálok a VIP árakért
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.